بررسی مزایا و امکانات شهر پردیس (تجربه زندگی در پردیس تهران)

سر تیتر های این مقاله
امکانات شهر پردیس
سر تیتر های این مقاله

امکانات شهر پردیس مثل بیمارستان، دانشگاه و مجتمع های تجاری در کنار موقعیت جغرافیایی، این شهر را به یک منطقه‌ بسیار پر رونقی تبدیل کرده است. البته شهر پردیس به علت آب و هوای معتدل کوهستانی و همچنین نزدیک بودن به پایتخت به یکی از شهرهای پرطرفدار شناخته شده است. پس در آینده‌ای نه‌چندان دور شهر پردیس رشد چشمگیری خواهد داشت، زیرا امکانات شهر پردیس روز به روز در حال افزایش و بهره‌وری است.

امکانات شهر پردیس

امکانات شهر پردیس از لحاظ دسترسی به پایتخت و استفاده از امکانات تهران روند رو به رشدی دارد. همین موضوع باعث افزایش کیفیت زندگی در شهر پردیس شده است. بنابراین پردیس دارای امکانات فوق‌العاده‌ای برای سرمایه گذاری و زندگی کردن است که در ادامه به برخی از این امکانات اشاره می‌کنیم.

  • قیمت مسکن ارزان تر از تهران

قیمت مسکن ارزان تر از تهران

اجاره خانه و حتی قیمت خرید خانه در شهر پردیس خیلی مناسب‌تر از شهر تهران است. پس به راحتی می‌توانید با کمترین بودجه به عنوان شهروند پردیس از امکانات مطلوب تهران استفاده کنید.

  • آب و هوای مناسب و بدون آلودگی

یکی از بهترین امکانات پردیس آب و هوای فوق‌العاده خوب این منطقه است. در واقع پردیس شهری کوهستانی با آب و هوایی معتدل است که هیچ خبری از کثیفی هوا وجود ندارد.

  •  جمعیت کمتر و آرامش بیشتر

پردیس به علت وسعت کمی که دارد در مقایسه با تهران از جمعیت کمتری برخوردار است‌. به همین دلیل رفت و آمد و ترافیک در پردیس مثل تهران سنگین نیست.

  • فضای سبز بیشتر

پردیس به علت منطقه کوهستانی و طبیعت بکری که دارد بیشتر از سایر شهرهای تهران دارای بوستان‌های سرسبز است. از جمله پارک های شهر پردیس می‌توان به باغ گل، پارک مشاهیر پردیس، پارک سلامت و همچنین بوستان خلیج فارس اشاره کرد.

فضای سبز بیشتر

  • مراکز درمانی و داروخانه

یکی از مهم‌ترین امکانات پردیس وجود بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و داروخانه‌های شبانه روزی در فازهای مختلف شهر پردیس است.

  • وجود جاذبه های طبیعی و گردشگری

 محله های زیادی از پردیس به جاذبه های توریستی و گردشگری تبدیل شده است. برخی از این جاذبه های طبیعی عبارتند از:

  • رودخانه جاجرود
  • پل شاه عباسی
  • آبشار کمرد
  • روستای واصفجان
  • دشت سیاه پالاس
  • سد لتیان
  • نزدیک بودن به تهران

یکی از عالی ترین امکانات شهر پردیس نزدیک بودن این شهر به پایتخت است. پس به راحتی می‌توانید در پردیس زندگی کنید در حالی که محل کارتان در مناطق مختلف تهران باشد.

  • احداث مترو تهران _ پردیس

احداث مترو تهران _ پردیس

افتتاح مسیرهای ارتباطی بسیار راحت میان تهران و پردیس یکی از امکانات فوق‌العاده این شهر است. پس در کمترین زمان با استفاده از مترو می‌توانید به تهران برسید. بدون آنکه در ترافیک های سنگین تهران باشید.

آیا خرید خانه در پردیس تهران خوب است؟

دقت کنید فازهای ۱ تا ۴ شهر پردیس جزو فازهای ابتدایی این شهر هستند. بنابراین در مقایسه با فازهای دیگر پردیس امکانات بیشتری دارند. از طرفی تنوع ساختمان‌ها در فازهای ۱ تا ۴ بسیار بالا است و متراژهای مختلفی دارند. از لحاظ قیمت هم این فازها رشد خود را کرده‌اند پس اگر قصد دارید در پردیس خانه‌ای ویلایی یا آپارتمانی بخرید پردیس تهران می‌تواند یک مکان خوش آب و هوا و مناسب برای شما باشد.

خرید خانه در پردیس

البته فاز ۳ پردیس هم یک منطقه خوب برای اجاره و رهن ملک در پردیس است. چون در فاز ۳ پردیس مجتمع تجاری و مراکز خرید زیادی وجود دارد. چنانچه بودجه کمی دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید خانه در پردیس به سراغ فاز ۱۱ بروید. چون خانه های فاز ۱۱ همگی جزو مسکن مهر هستند پس متراژ آن‌ها پایین است و قیمت مناسبی دارند.

 تجربه زندگی در پردیس تهران

 تجربه زندگی در پردیس تهران

شهر پردیس اگر چه جزو شهرهای حاشیه‌ای تهران است ولی دسترسی بسیار عالی به امکانات تهران را دارد. بنابراین تجربه زندگی در پردیس تهران بسیار دلنشین تر از سایر شهرهای پایتخت است. از طرفی پایتخت در فاصله ۱۷ کیلومتری شهر پردیس قرار گرفته است پس‌ به راحتی می‌توان با اتوبان‌های مهم تهران به نقاط مختلفی تردد داشت. البته در پردیس برای حمل و نقل عمومی چندین خط اتوبوسرانی و تاکسی رانی در فازهای مختلف آن وجود دارد. بنابراین محله پردیس تهران یکی از مناطق جذاب پایتخت برای زندگی است.

سخن پایانی

وقتی از مزایا و امکانات شهر پردیس صحبت می‌کنیم در واقع می‌خواهیم در مورد امکانات رفاهی و تجربه زندگی در پردیس تهران را برایتان بگوییم. زیرا این منطقه از پایتخت دارای مراکز تجاری لوکس و مراکز درمانی مجهزی است‌ همچنین آموزشگاه‌ها و مراکز پژوهشی پردیس مثل دانشگاه‌ها و مدارس این منطقه در سطح باکیفیتی قرار دارند. خوب است بدانید که در شهر پردیس مراکز اداری مثل آتش نشانی، اداره گاز، آب و سایر مراکز خدماتی نیازهای شهروندان پردیس را تامین می‌کنند. پس اگر به دنبال سطح رفاه مناسبی برای زندگی هستید ما به عنوان یکی از مشاورین تخصصی املاک و مستغلات در کشور با نام املاک پردیس سازان خرید خانه در پردیس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اشتراک گذاری:

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *