اندیشه بهتره یا پردیس ؟ مقایسه اندیشه و پردیس برای زندگی

سر تیتر های این مقاله
اندیشه بهتره یا پردیس
سر تیتر های این مقاله

به نظر شما اندیشه بهتره یا پردیس ؟ در مقایسه اندیشه و پردیس اول از همه باید گفت جمعیت اندیشه بیشتر از شهر پردیس است. ولی هر دو شهر به دلیل داشتن جذابیت های شهری بهترین منطقه برای سرمایه گذاری و خرید خانه در حومه تهران هستند‌. البته در پاسخ اینکه اندیشه بهتره یا پردیس باید گفت فاصله شهر پردیس تا تهران ۱۷ کیلومتر است ولی فاصله اندیشه تا تهران ۲۰ کیلومتر است. پس همین فاصله کم برای کسانی که در شهر پردیس زندگی می‌کنند ولی محل کارشان در تهران است اهمیت بالایی نسبت به فاصله شهرک اندیشه دارد.

اندیشه بهتره یا پردیس ؟

در مقایسه شهرک اندیشه با شهر پردیس خوب است بدانید که اندیشه خط مترو ندارد؛ ولی برای شهروندان اندیشه از مسیر مترو شهر تهران به شهر پردیس از طریق وسایل نقلیه عمومی مثل تاکسی و اتوبوس تردد امکان‌پذیر است. در صورتی که شهر پردیس از طریق ایستگاه مترو نوبنیاد شرایط حمل و نقل راحت‌تری را برای شهروندان خود فراهم کرده است.

  • مقایسه اندیشه با پردیس از لحاظ کیفیت زندگی

همیشه امکانات رفاهی منطقه و شرایط آب و هوایی محل زندگی یکی از فاکتورهای مهمی است که در زمان خرید خانه باید به آن توجه کنید. در این میان پردیس و اندیشه هر دو آب و هوای معتدلی دارند و از لحاظ امکانات رفاهی در سطح بالایی هستند. ولی شهر پردیس چون منطقه کوهستانی و بکرتری دارد از طرفی به سد لتیان و جاجرود نزدیک است پس‌ برای زندگی در سطح مطلوب‌تری قرار دارد‌. مهم‌تر اینکه گردشگران زیادی سالانه از امکانات تفریحی و پارک‌های شهر پردیس بازدید می‌کنند.

مقایسه اندیشه با پردیس از لحاظ کیفیت زندگی

  • مقایسه اندیشه با پردیس از لحاظ مراکز خدماتی

اینکه اندیشه بهتره یا پردیس باید گفت پردیس از لحاظ مراکز تجاری، مراکز درمانی و همچنین امکانات تفریحی و آموزشی در سطح بالاتری قرار دارد. به فرض مثال مرکز درمانی شفا در شهر پردیس تهران اولین بیمارستان این شهر است که بخش‌های مختلف درمانی و مراقبتی دارد. مهم‌تر اینکه در شهر پردیس چندین دانشگاه و کتابخانه وجود دارد که از لحاظ کیفیت در سطح مطلوب‌تری نسبت به مراکز آموزشی شهر اندیشه قرار دارند.

البته در اندیشه هم بیمارستان فوق تخصصی نور و دانشگاه پیام نور وجود دارد که امکانات خوبی را در اختیار شهروندان اندیشه قرار می‌دهد. مهم‌ترین مرکز تجاری اندیشه یک بازار بزرگ ایرانی اسلامی در فاز ۴ است. اگر چه هر دو شهر امکانات خوبی را برای ساکنین خود فراهم می‌کنند ولی شهر پردیس در حال حاضر شرایط مناسب تری را در اختیار دارد.

  • مقایسه شهر اندیشه و پردیس از نظر سرمایه گذاری

به طور کلی در مقایسه اینکه اندیشه بهتره یا پردیس می‌توان گفت از لحاظ سرمایه گذاری هر دو شهر ظرفیت بالایی دارند. زیرا در بخش مسکن شهرهای اندیشه و پردیس آینده پر رونقی دیده می‌شود. اگر چه در چند سال گذشته قیمت املاک و مستغلات در اندیشه خیلی بیشتر از قیمت مسکن در پردیس بوده است. ولی خوب است بدانید که شهر پردیس از لحاظ متقاضیان آپارتمان و خرید خانه یکی از بهترین شهرهای حاشیه تهران به شمار می‌آید.

خصوصاً از زمانی که بخش بزرگی از فاز ۳ و تمامی فازهای ۸_ ۹ و ۱۱ به ساخت و سازهای مسکن مهر تعلق پیدا کرده‌اند. به همین دلیل رشد قیمت مسکن و گسترش سریع آپارتمان سازی در پردیس نسبت به اندیشه روند بهتری پیدا کرده است. پس خرید خانه در پردیس خصوصاً در فازهایی که متعلق به مسکن مهر هستند می‌تواند سودآوری بیشتری را برایتان به همراه داشته باشد.

از نظر سرمایه گذاری

سخن پایانی

در مقایسه اینکه اندیشه بهتره یا پردیس سعی کردیم امکانات رفاهی، تفریحی، درمانی و آموزشی هر دو شهر را با یکدیگر بررسی کنیم. سپس آن‌ها را از لحاظ کیفیت زندگی و برخی جنبه‌های دیگر مقایسه کنیم. اما به طور کلی به این نتیجه رسیدیم که هر دو شهر اندیشه و پردیس اگر چه نزدیک تهران هستند و آب و هوای مطلوبی دارند. ولی برای سرمایه گذاری به ویژه مسکن مهر پردیس آینده درخشان‌تری دیده می‌شود.

البته اینکه برای سرمایه‌ گذاری اندیشه بهتره یا پردیس کاملاً به شرایط مالی شما و اهداف بلند مدت شما از انجام سرمایه گذاری بستگی دارد. ولی اگر شما به دنبال خرید خانه برای زندگی و داشتن یک سرمایه‌گذاری پرسود در حومه تهران هستید ما در  املاک پردیس سازان بیشتر خرید ملک در پردیس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ضمناً ما به عنوان یکی از معتبرترین مراکز معاملاتی شهر پردیس با ارائه خدمات مختلف، بهترین املاک و مستغلات این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *