بهترین مراکز خرید شهر پردیس برای خرید قیمت مناسب و باکیفیت

سر تیتر های این مقاله
مراکز خرید شهر پردیس
سر تیتر های این مقاله

قدمت شهر زیبای پردیس به سختی به 30 سال می‌رسد. بافت بخش اعظمی از این شهر دارای طراحی مدرنی می‌باشد؛ به طور کلی شهر پردیس در مقایسه با دیگر شهر های ایران با قدمت های چند هزار ساله و یا چند صد ساله یک شهر نوظهور به شمار می‌رود. مراکز اداری و مراکز خرید شهر پردیس عمدتاً در فاز های قدیمی‌تر 1، 2 و 3 قرار می‌گیرند. برخی از این مراکز تجاری نوساز هستند و برخی دیگر کمی قدیمی‌تر می‌باشند. برای آشنایی بیشتر با بهترین مراکز خرید شهر پردیس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مراکز خرید شهر پردیس

در ادامه این مطلب به بررسی فهرستی از مراکز خرید شهر پردیس می‌پردازیم. شما می‌توانید با مطالعه این موارد اطلاعات دقیق‌تری را در خصوص شهر پردیس و خصوصاً مراکز تجاری آن به دست آورید.

برخی از مراکز خرید در شهر پردیس:

  • پاساژ آتلانتیس پردیس: واقع شده در فاز 3 پردیس، بلوار سفیر امید
  • پاساژ آرکادیا پردیس: واقع شده در فاز 2 پردیس، خیابان خلیج فارس جنوبی، مجتمع تجاری آرکدیا
  • مرکز خرید کوهستان پردیس: واقع شده در فاز 3 پردیس، بلوار شهید چمران، روبروی پست برق، ابتدای خیابان زکریا
  • مرکز خرید بهارستان: واقع شده در فاز 2 پردیس، بلوار خلیج فارس
  • مجتمع تجاری و اداری ولیعصر: واقع شده در فاز 1 پردیس، میدان عدالت، ضلع شمال شرقی

مراکز خرید پردیس

در ادامه به معرفی مراکز خرید نام برده میپردازیم:

  • پاساژ آتلانتیس پردیس

پاساژ آتلانتیس یکی از مهم ترین مراکز خرید شهر پردیس به شمار می‌رود که علاوه بر فروشگاه های متعدد، از امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی مثل شهر بازی و مجموعه ورزشی نیز برخوردار است. با این حال امکانات این مجتمع تنها در این موارد خلاصه نمی‌شود.

پاساژ آتلانتیس علاوه بر موارد بالا شامل بزرگ‌ترین فروشگاه کالای پزشکی کشور و یک پیست کارتینگ سرپوشیده نیز می‌شود. این مجموعه شرایطی را فراهم آورده است تا مشتریان گرامی بتوانند به خرید مایحتاج زندگی خود بپردازند و در همان بین لحظات شادی از تفریح و سرگرمی را نیز تجربه کنند.

آدرس: فاز 3 پردیس، بلوار سفیر امید

امکانات پاساژ آتلانتیس

  • شهربازی
  • استخر و مجموعه آبی
  • فروشگاه رفاه، کامل و جامع
  • بزرگ‌ترین فروشگاه کالای پزشکی در کشور
  • سالن بیلیارد (به همراه دوره های آموزشی و مسابقات سطح بالا)
  • دارای نخستین و تنها کارتینگ سرپوشیده (نوعی ورزش با خودرو های چرخ باز) در کشور به مساحت 2000 مترمربع و طول مسیر 220 متر

مرکز خرید شهر پردیس

  • پاساژ آرکادیا پردیس

پاساژ آرکادیا یکی دیگر از مراکز خرید شهر پردیس است که در فاز 2 پردیس در زمینی به مساحت 1515 متر مربع واقع شده است. این مجتمع تجاری در 7 طبقه احداث گردیده و شامل کاربری های مختلفی نظیر پارکینگ اختصاصی، کافی‌شاپ، فروشگاه های پوشاک و مبلمان، فروشگاه زنجیره‌ای، فروشگاه های لوازم الکترونیکی، فود هال، روف گاردن و… می‌شود.

پاساژ آرکادیا در ورودی اصلی شهر پردیس قرار گرفته و از موقعیت تجاری و مسکونی بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. همچنین گذشته از سهولت بالای دسترسی، طراحی مدرن فضای داخلی آن، این مجتمع را به یکی از مدرن ترین مجتمع های تجاری و اداری در این منطقه تبدیل کرده است.

آدرس: تهران، شهر جدید پردیس، فاز 2، خیابان خلیج فارس جنوبی، مجتمع تجاری آرکدیا

  •  مرکز خرید کوهستان پردیس

بازار و مرکز خرید کوهستان پردیس در لیست بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر پردیس قرار می‌گیرد. در فاز 3 این شهر قرار گرفته است. فاز 3 شهر پردیس از نظر دسترسی به خدمات رفاهی، مجتمع های تجاری و همچنین حمل و نقل عمومی یکی از محبوب ترین فاز های شهر پردیس به شمار می‌رود. فاز 3 از مرکز شهر پردیس تا شرق آن امتداد می‌یابد.

آدرس: تهران، شهر جدید پردیس، فاز 3، بلوار شهید چمران، روبروی پست برق، ابتدای خیابان زکریا

  • مرکز خرید بهارستان

مرکز خرید بهارستان آخرین مورد در لیست مراکز خرید شهر پردیس است که در فاز 2 قرار می‌گیرد. این مجتمع تجاری از نظر موقعیت جغرافیایی در فاصله کمی از مراکز مهمی همچون موزه خصوصی تمبر یکتا، سینما ساویز، شهربازی واقعیت مجازی نیکاما و  مرکز خرید ملاصدرا قرار می‌گیرد. مرکز خرید بهارستان لوکس ترین مرکز خرید در شهر پردیس محسوب می‌شود و در ابتدای ورودی این شهر قرار می‌گیرد. این مرکز دارای 3 طبقه و مجموعا 183 واحد تجاری می‌باشد.

آدرس: تهران، شهر جدید پردیس، فاز 2، بلوار خلیج فارس

سخن پایانی

آژانس املاک پردیس سازان، صفر تا صد خدمات مشاوره رایگان و مراحل خرید پروژه های املاک، ویلایی و مسکن مهر پردیسان را به هم وطنان گرامی ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *