چیتگر بهتر است یا پردیس ؟ در کدام منطقه ملک بخریم؟

سر تیتر های این مقاله
چیتگر بهتر است یا پردیس
سر تیتر های این مقاله

با توجه به افزایش قیمت مسکن در سال های اخیر، خیلی از دوستان به خرید مسکن در اطراف تهران روی آورده‌اند. در این بین دو منطقه چیتگر و پردیس را داریم که امروزه ساکنین زیادی را به خود جذب کرده‌اند. اما سوال مهم این است که آیا چیتگر بهتر است یا پردیس ؟ در ادامه این مطلب قرار است با این دو منطقه بیشتر آشنا شویم و این دو را با هم مقایسه کنیم تا بفهمیم چیتگر بهتر است یا پردیس، با ما همراه باشید.

آشنایی با موقعیت شهر پردیس

شهر پردیس از سمت غرب به منطقه جاجرود و از سمت شمال به رشته کوه های البرز متصل می‌گردد. پردیس از جنوب به روستای کرشت و از شرق نیز به بوهمن منتهی می‌شود. پردیس در فاصله نزدیکی از تهران واقع شده است و هدف از ساخت آن کمک به انتقال بخشی از جمعیت تهران به آنجا بود.

این منطقه در ابتدا کوچک بود اما زمانی که با استقبال عمومی همراه شد به سرعت رشد یافت و به وسعت آن افزوده شد. شهر پردیس دارای 9 فاز مختلف است که 6 فاز آن مسکونی بوده و 3 فاز آن صنعتی، تحقیقاتی و توریستی محسوب می‌شود. مساحت شهر پردیس 280 کیلومتر مربع است و دارای بافتی کوهستانی می‌باشد. همچنین درخور ذکر است که این منطقه دارای آب و هوای بسیار تمیز و نسبتا سردی می‌باشد.

آشنایی با موقعیت منطقه چیتگر

برای جواب به این سوال که چیتگر بهتر است یا پردیس ابتدا لازم است با موقعیت هر دو مکان آشنا شویم. منطقه چیتگر بخشی از منطقه 22 تهران است که از محبوبیت بالایی در بین مردم خصوصا قشر جوان برخوردار می‌باشد. این منطقه دارای برج‌ها و ساختمان های زیادی است و یک محل مناسب برای سرمایه گذاری نیز به شمار می‌رود.

آشنایی با موقعیت منطقه چیتگر

منطقه چیتگر آب و هوای مطبوعی دارد و شامل شهرک های زیبا و مدرنی می‌شود. از نظر موقعیت مکانی، منقطه چیتگر از سمت جنوب به آزادراه تهران کرج و از سمت شمال به اتوبان شهید همدانی منتهی می‌شود. همچنین این منطقه از غرب به پیکان شهر و آزاد شهر و از شرق به بزرگراه آزادگان می‌رسد.

چیتگر بهتر است یا پردیس ؟

اگر شما نیز به فکر خرید مسکن در اطراف تهران افتاده‌اید، یکی بهترین مناطق پیشنهادی شهر پردیس است. این منطقه دارای آب و هوای دلپذیری است و در انتهای اتوبان بابایی قرار می‌گیرد. اما اگر مایل هستید در فاصله کمتری از پایتخت (منقطه 22 تهران) اقدام به خرید ملک نمایید می‌توانید منطقه چیتگر را در نظر بگیرید.

با این حال اگر بین انتخاب پردیس و چیتگر دچار تردید شده‌اید، اولین و مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید توجه به بودجه است. بودجه شما می‌تواند انتخاب نهایی را مشخص سازد. برای درک بهتر این مطلب ادامه این مقاله را مطالعه فرمایید.

حداقل سرمایه لازم در چیتگر و پردیس

به طور کلی قیمت چیتگر از هر نظر بیشتر از پردیس است، شما می‌توانید با بودجه‌ای یکسان ملکی بزرگ‌تر و نوسازتر در شهر پردیس خریداری نمایید. هر چند که چیتگر از نظر امکانات رفاهی پیشرفته‌تر از شهر پردیس است، اما امروزه پردیس به سرعت در حال رشد است و هم‌اکنون نیز مملو از مراکز تجاری و رفاهی می‌باشد.

اگر قصد دارید اطلاعاتی درباره مقایسه شهر پردیس و منطقه پرند نیز به ‌دست آورید، توصیه می‌کنیم حتما مطلب پردیس بهتر است یا پرند را مطالعه نمایید تا با دید بازتری بتوانید نسبت به خرید و اجاره ملک در این مناطق اقدام کنید.

حداقل سرمایه لازم در چیتگر و پردیس

چشم انداز چیتگر بهتر است یا پردیس ؟

شما می‌توانید در هر دو منطقه برج های زیادی را برای خرید ملک در نظر بگیرید. همچنین هر دو منطقه دارای چشم انداز بسیار زیبایی از کوهستان هستند.

مسافت پردیس و چیتگر تا مرکز تهران

مسافت پردیس تا مرکز تهران کمی بیشتر از چیتگر است. هر چند که هر دو منطقه دارای دسترسی مناسبی به اتوبان های اصلی تهران از جمله همت و حکیم هستند. در نهایت شایان ذکر است که بدانیم مناطقی مثل پردیس، چیتگر، تهراندشت و شهریار جای پیشرفت بسیاری دارند و بی‌شک گزینه های خوبی برای سرمایه گذاری به شمار می‌روند.

برای داشتن یک دید واقع‌بینانه و منطقی در زمینه زندگی و سرمایه گذاری در یک منطقه آینده‌دار، پیشنهاد می‌دهیم مطلب اندیشه بهتره یا پردیس را نیز بخوانید تا درک بهتری از نواحی مختلف تهران بدست آورید.

سخن پایانی

آژانس املاک پردیس سازان، صفر تا صد خدمات مشاوره رایگان و مراحل خرید پروژه های املاک، ویلایی و مسکن مهر پردیسان را به هم وطنان گرامی ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *