پیش بینی آینده شهر پردیس برای سرمایه گذاری و زندگی!

سر تیتر های این مقاله
پیش بینی آینده شهر پردیس
سر تیتر های این مقاله

پیش بینی آینده شهر پردیس برای سرمایه‌ گذاران و برای کسانی که قصد زندگی کردن در این شهر را دارند امر بسیار مهمی است. اگر چه جمعیت پردیس روز به روز در حال رشد است‌ و یک منطقه‌ مهاجرتی ایده آل در شمال شرق تهران به حساب می‌آید. ولی مطمئناً شهر پردیس در تهران ویژگی‌های بارزی دارد که آینده‌ی درخشانی را برایش پیش بینی خواهد کرد. البته در پیش بینی آینده شهر پردیس، موقعیت جغرافیایی این منطقه و نزدیک بودنش به پایتخت کشور هم بی‌تأثیر نیست. پس می‌توان با اطمینان گفت که شهر پردیس در آینده‌ای نه‌چندان دور یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری و مناطق صنعتی ایران محسوب می‌شود‌.

پیش بینی آینده شهر پردیس

یکی از بهترین شهرهایی که در شمال شرقی تهران قرار دارد شهر پردیس است. این شهر به دلیل داشتن ویژگی‌های مهمی که دارد جزو شهرهایی است که آینده روشنی خواهد داشت. یکی از این ویژگی‌های مهم وجود منابع طبیعی در پردیس است. این شهر در نزدیکی جنگل‌ها، مراتع و بوستان‌هایی بکر و سرسبزی قرار دارد. بنابراین مراکز تفریحی زیادی برای ساکنین این شهر فراهم است. مهم‌تر اینکه پردیس میراث فرهنگی زیادی را در دل خود جای داده است. به همین دلیل منطقه بسیار مطلوبی برای گردشگری به شمار می‌آید.

آینده شهر پردیس

مناطق طبیعی و گردشگری پردیس

موقعیت جغرافیایی پردیس به گونه‌ای است که جاذبه های طبیعی زیادی در اطراف این شهر قرار دارد. این مناطق گردشگری با تمام زیبایی هایی که دارند توانسته سالانه باعث جذب هزاران گردشگر و بازدیدکننده از گوشه و کنار کشور شوند. پس این موضوع نقش بسزایی در پیش بینی آینده شهر پردیس خواهد داشت. برخی از این مناطق طبیعی عبارتند از:

  • سد لتیانا
  • آبشار کمرد
  • پل شاه عباسی
  • رودخانه جاجرود
  • روستای واصفجان
  • دشت سیاه پالاس

توسعه شهر پردیس برای سرمایه گذاری

دقت کنید علاوه بر خدمات رفاهی و تفریحی زیادی که در پردیس وجود دارد در حال حاضر با بررسی تحولات اخیر زمینه اشتعال زایی فراوانی هم در این شهر وجود دارد. مثلاً فاز ۱۱ پردیس به بخش بزرگی از این شهر تبدیل شده است که دارای بلوک های عظیمی است.

امروزه بخش مهمی از واحدهای مسکن مهر تکمیل شده‌اند و در حال بهره‌برداری هستند‌. مهم‌تر اینکه در شهر پردیس خط اختصاصی مترو وجود دارد که یقیناً این کار نقل و انتقال جمعیت پردیس را به سادگی امکان‌پذیر می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در پیش بینی آینده شهر پردیس این است که حدود ۷۴۰ هکتار از زمین‌های پردیس با نام دره بهشت به منطقه تفریحی و گردشگری اختصاص داده شده است. بنابراین پیاده سازی این اهداف در شهر پردیس می‌تواند همگی باعث رشد اقتصادی و توسعه گردشگری در این منطقه شود.

فاصله پردیس تا تهران

یکی از موضوعات مهم دیگری که در پیش بینی آینده شهر پردیس برای سرمایه گذاری و زندگی بسیار اهمیت دارد نزدیک بودن پردیس به تهران است. زیرا ساکنین پردیس به آسانی می‌توانند برای کار کردن به مناطق مختلف تهران بروند و از کلیه امکانات تهران استفاده کنند.

فاصله پردیس تا تهران

از طرفی شهر پردیس به دلیل داشتن منطقه صنعتی خرمدشت و همچنین منطقه سیاهسنگ، دانشگاه های متعدد، پارک علم و فناوری و بسیاری ادارات مختلف زمینه اشتغال زایی زیادی را برای افرادی خارج از پردیس فراهم کرده است. در واقع شهرداری پردیس تهران با انجام مدیریت شهری استاندارد و سازماندهی زیر ساخت های این شهر باعث رشد و توسعه هر چه بیشتر پردیس شده است. بنابراین پردیس در آینده نه‌چندان دور شهری پایدار و مدرن محسوب می‌شود که بهترین منطقه برای سرمایه گذاری و زندگی خواهد بود.

سخن پایانی

خوب است بدانید که طی سال‌های اخیر قیمت مسکن در پردیس چهار برابر شده است که این رشد بی‌سابقه نسبت به قیمت مسکن در تهران و البرز بسیار چشم گیر به نظر می‌رسد. اما همیشه با توجه به پیشرفت و پویایی که در این شهر دیده می‌شود پارامترهای مختلفی مثل متراژ ملک و انتخاب محله هم در سرمایه گذاری و زندگی شما در پردیس تأثیر زیادی دارد. پس برای اینکه شما بهترین تصمیم در زمینه سرمایه گذاری و یا زندگی در پردیس را داشته باشید نیاز دارید با یک املاک معتبر و بزرگ در شهر پردیس مشاوره کنید‌.

جهت تحقق اهداف شما، ما در املاک پردیس سازان می‌توانیم بهترین مشاوره و راهنمایی را با شما داشته باشیم. زیرا ما برای رسیدن به بهترین نتیجه و دوری از ریسک بالا تمام بررسی های لازم را با دقت انجام می‌دهیم. سپس هوشیارانه وارد معامله و سرمایه گذاری در فازهای مختلف شهر پردیس می‌شویم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *