بهترین فاز پردیس تهران برای خرید خانه کجاست؟

سر تیتر های این مقاله
بهترین فاز پردیس
سر تیتر های این مقاله

بهترین فاز پردیس فازهای ۱_۲ و فاز ۳ پردیس است‌. به دلیل اینکه این فازها در شهر پردیس دارای امکانات شهری مطلوبی هستند. از طرفی ساختمان های مسکونی در این ۳ فاز بیشترین رشد را در مقایسه با فازهای دیگر شهر پردیس داشته‌اند. پس فازهای ۱_۲ و ۳ پردیس به عنوان بهترین فاز پردیس برای خرید خانه و زندگی کردن و حتی برای سرمایه گذاری می‌توانند مناطق بسیار خوبی باشند‌.

بهترین فاز پردیس برای خرید خانه

پردیس جزو شهرهای حاشیه‌ای است که در ۱۷ کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.‌ پس انتخاب یک خانه خوب در محله های پردیس امر بسیار مهمی به شمار می‌آید. چون این شهر در خارج از تهران قرار دارد و اکثر مردم پردیس در تهران و شاید هم کرج کار می‌کنند. از این رو در هنگام خرید خانه در پردیس باید توجه زیادی به استفاده از امکانات رفاهی و دسترسی سریع و آسان به پایتخت را داشته باشید. به همین دلیل فاز ۱ و ۲ بهترین فازهای پردیس هستند که امکانات رفاهی زیادی دارند. البته یادتان باشد آپارتمان های این منطقه از شهر پردیس گران قیمت و همچنین متراژ بالا هستند.

بهترین محله های شهر پردیس برای خرید خانه

دقت کنید پردیس دارای ۱۱ فاز است‌ که‌ البته تنها ۸ فاز آن مسکونی است. در این میان فازهای ۶_۷ و ۱۰ جزو فازهای غیر مسکونی هستند. از این رو بهترین فاز پردیس برای خرید خانه و زندگی کردن فازهای ۱_ ۲_۳ و ۴ است‌. البته فازهای ۱ و ۲ امکانات رفاهی بیشتری نسبت به فازهای ۳ و ۴ دارند. از طرفی فازهای ۳ و ۴ به عنوان مناطق متوسط به حساب می‌آیند.

به همین دلیل قیمت خانه در فازهای ۳ و ۴ ارزان‌تر از قیمت خانه در فازهای ۱ و ۲ است. پس به طور کلی بهترین محله های شهر پردیس تهران محله هایی هستند که از لحاظ امکانات رفاهی و لوکس بودن خانه‌ها در تراز اول قرار دارند.

برای خرید خانه

بهترین منطقه پردیس تهران کجاست؟

فاز ۱ و ۲ پردیس جزو بهترین منطقه محبوب و لوکس شهر پردیس تهران هستند. معمولاً فاز یک و دو پردیس موقعیت مناسب‌تری در مقایسه با سایر فازهای پردیس دارند. از طرفی تراکم جمعیت در این مناطق متعادل‌تر است. همچنین مراکز تفریحی و فرهنگی زیادی دارند. مهم‌تر اینکه فاز ۱ و ۲ پردیس دارای مجتمع های تجاری بزرگ به همراه مراکز درمانی مجهزی هستند‌. بنابراین فاز ۱ و ۲ پردیس بهترین منطقه پردیس تهران و محله هایی مناسب و عالی برای خرید خانه و زندگی کردن هستند.

بهترین فاز پردیس برای زندگی

از آنجایی که افراد قدیمی شهر پردیس در فازهای ۱ و ۲ این منطقه سکونت دارند. پس تا حد زیادی این موضوع سبب افزایش امنیت فازهای ۱ و ۲ شده است. از طرفی خانه‌های موجود در این فازهای پردیس هم به صورت ویلایی است و هم به شکل آپارتمان خرید و فروش می‌شوند.

مهم‌تر اینکه ساکنین فازهای یک و دو دسترسی آسان‌تری به حمل و نقل شهری نسبت به دیگر فازهای پردیس دارند. البته اگر به دنبال آپارتمان های قیمت پایین‌تر در بهترین فاز پردیس هستید ما به شما فاز ۳ را پیشنهاد می‌دهیم. چون بخش مهمی از ساختمان های فاز ۳ متعلق به مسکن مهر هستند که به صورت واحدهای متراژ پایین و ارزان قیمت فروخته می‌شوند.

نزدیک ترین فاز پردیس به تهران

فاز ۵ و فاز ۸ شهر پردیس فاصله کمتری با تهران نسبت به فازهای دیگر پردیس دارند. البته با استفاده از بزرگراه‌های متعددی که به آزادراه‌های تهران ختم می‌شوند. همچنین ایستگاه مترو فرهنگسرا و حتی چهار راه تهران پارس به همراه نوبنیاد به راحتی می‌توان با تاکسی و اتوبوس به فازهای دیگر شهر پردیس رسید.

نزدیک ترین فاز پردیس به تهران

سخن پایانی

اگر چه فازهای ۱ و ۲ بهترین فاز پردیس برای خرید خانه به حساب می‌آیند. ولی فازهای ۸ و ۱۱ هم جزو مناطق نوساز پردیس هستند که خانه‌های آن‌ها قیمت پایین‌تری دارد. پس اگر شما بعد از خرید خانه در پردیس قصد زندگی کردن در آن خانه را دارید بهتر است در فاز ۱ و ۲ خانه بخرید. ولی اگر قصد سرمایه گذاری دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم در فازهای ۸ و ۱۱ خانه بخرید. چون آپارتمان های این منطقه همگی نوساز و مسکن مهر هستند. بنابراین در آینده رشد و پیشرفت زیادی خواهند داشت.

از طرفی به لواسانات نزدیک است و کیفیت ساخت آن‌ها در سطح بالایی قرار دارد. چنانچه باز هم برای خرید خانه در پردیس دچار تردید و سردرگمی هستید ما در املاک پردیس سازان می‌توانیم با شما مشاوره کنیم. زیرا املاک پردیس سازان، صفر تا صد خدمات مشاوره رایگان و مراحل خرید پروژه های املاک، ویلایی و مسکن مهر پردیسان را به هم وطنان گرامی ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *