معرفی پارک های شهر پردیس، بوستان هایی آرام با فضایی دلپذیر

سر تیتر های این مقاله
پارک های شهر پردیس
سر تیتر های این مقاله

پارک های شهر پردیس مناسب ترین چشم‌اندازهای این شهر هستند که باعث سلامت جسمانی و روانی ساکنین شهر پردیس شده‌اند. همچنین محل خوبی برای اوقات فراغت و انجام فعالیت‌های ورزشی هستند. امروزه پارک های شهر پردیس علاوه بر رفاه جسمی باعث رفاه ذهنی هم می‌شوند‌. از طرفی میزبان برنامه‌های آموزشی و ارتقا شیوه‌های زندگی هستند. برخی از بوستان های شهر پردیس به دلیل نزدیک بودن به امکانات رفاهی مثل رستوران‌ها و مجتمع های تجاری مکان امنی برای گردشگران به شمار می‌آیند. مهم‌تر اینکه پارک های پردیس به صورت ۲۴ ساعته خدمات مطلوبی را به بازدیدکنندگان می‌دهند و هیچ گاه تعطیل نیستند.

معروف ترین پارک های شهر پردیس

از آنجایی که پارک‌ها و بوستان های سرسبز مکان مناسبی برای گردشگری و تفریح هستند. پس شهرداری پردیس سال‌هاست در نظر گرفته است که در این شهر خوش آب و هوا پارک های زیبایی را بسازد. برخی از این پارک های مهم را در ادامه معرفی می‌کنیم.

  • پارک شهریار شهر پردیس

این پارک زیبا در بلوار ابن سینا قرار دارد و به شکل شبانه روزی پذیرای تمامی بازدیدکنندگان است. در نزدیکی پارک شهریار پردیس مجتمع تجاری میلاد و یک رستوران معروف به اسم پیتزا سیب ۳۶۰ وجود دارد.

  • پارک فناوری شهر پردیس

یکی دیگر از پارک های شهر پردیس پارک فناوری پردیس است. این بوستان سرسبز در سال ۱۳۸۰ به عنوان بزرگ ترین پارک فناوری در کشور شناخته شد. امروزه ۴۰۰ واحد فناوری و ارتباطات، زیست فناوری و بسیاری مراکز دانش بنیان به عضویت پارک فناوری شهر پردیس درآمده‌اند.

پارک فناوری شهر پردیس

  • پارک فردوس شهر پردیس

از جمله پارک های زیبای پردیس که امکانات رفاهی خیلی خوبی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد پارک فردوس پردیس است. این پارک در بین پارک های شهر پردیس بازدیدکنندگان بیشتری دارد؛ چون در نزدیکی این بوستان شهربازی آفتاب، مجتمع بهشت و حتی بیمارستان شفاء و پاساژ شقایق وجود دارد.

  • پارک سلامت شهر پردیس

این پارک تفریحی در بلوار فروردین جنوبی مابین خیابان نیما یوشیج و شهریار قرار دارد. در ضلع غربی پارک سلامت پردیس پاساژ جام جم را خواهید دید. البته در نزدیکی این پارک مهم یک داروخانه شبانه روزی هم وجود دارد.

  • پارک ولایت شهر پردیس

بوستان ولایت یکی از زیباترین پارک های شهر پردیس است که در خیابان اندیشمند قرار دارد. در نزدیکی این پارک مجتمع تجاری یاقوت و از همه مهم‌تر یک شهربازی مناسب کودکان دیده می‌شود. البته غرفه‌های زیادی هم در پارک ولایت پردیس وجود دارد.

  • پارک الغدیر شهر پردیس

یکی دیگر از مهم‌ترین پارک های شهر پردیس بوستان الغدیر است که در خیابان فردوس بهشت ۷ قرار دارد. شما در این پارک می‌توانید از آلاچیق های زیبا، رستوران‌های باکیفیت و سرویس بهداشتی های تمیز استفاده کنید.

  • پارک گلها شهر پردیس

این بوستان فوق‌العاده در خیابان سعدی شهر پردیس قرار دارد. خوب است بدانید که مرکز خریدی به همین نام هم در کنار پارک گلها پردیس وجود دارد که بیشتر عرضه کننده انواع پوشاک ایرانی و خارجی است. شما در این بوستان می‌توانید با استفاده از امکانات زیادی ساعات خوشی را بگذرانید.

پارک گلها شهر پردیس

سخن پایانی

یادتان باشد همیشه استفاده از امکاناتی مثل بیمارستان، مدرسه، فروشگاه و مجتمع های تجاری و اداری برای زندگی کردن کافی نیستند. بلکه گاهی اوقات رفتن به پارک می‌تواند نشاط و آرامش روحی خوبی را به شما بدهد و برای ساعاتی شما را از زندگی ماشینی و دغدغه‌های فکری روزمره دور نگه دارد. مهم‌تر اینکه پارک‌ها آب و هوای منطقه سکونت شما را مفرح‌تر و نشاط آورتر می‌کنند. همچنین به خاطر مسئله گردشگری و جذب مسافر سرمایه‌گذاری های بزرگ و پر رونقی در اطراف پارک‌ها انجام می‌شود.

پس مطمئناً نزدیکی به پارک‌ها و بوستان ها برای خرید آپارتمان یک امتیاز به حساب می‌آید. اگر شما هم قصد دارید خانه‌ای در کنار یکی از پارک های شهر پردیس داشته باشید و یا می‌خواهید در دیگر مناطق این شهر زیبا صاحب خانه شوید ما می‌توانیم در املاک پردیس سازان بهترین ملک مسکونی و یا تجاری را در مناسب ترین محله های شهر پردیس متناسب با سلیقه و بودجه شما برایتان تهیه کنیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *